قفل کارتی هوشمند

قفل کارتی هوشمند چیست و چه کاربردی دارد؟

قفل کارتی هوشمند یکی از جدیدترین و بهترین مدل های قفل کارتی می باشد که امروزه انواع گوناگونی از ان وارد بازار شده است.در حال حاضر 3 مدل از این قفل ها خریداری و به مصرف می رسند که نوع اول از طریق زدن یک کد و رمز کار می کنند و بعد از اینکهشما امز را به درستی وارد کردید باز می شوند .در نوع دوم دیگر به بکارگیری رمز نمی باشد و شما می تواند با کمک گرفتن از یک کارت و قرار دادن آن در محل مورد نظر درب را به آسانی باز کنید به طور کلی و عفا حدود 20 کارت به همراه این قفل ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد که می توان بر حسب نیاز تعداد آن را افزایش داد اما نوع سوم این قفل ها چگونه است؟

نوع سوم این قفل ها توسط یک قطعه ی کوچک الکترونیکی باز می شود که شما باید همیشه این قطعه را به همراه داشته باشیدحتی می توانید آن را از طریق جاسوئیچی به دسته کلید خود وصل کنید.

قفل کارتی هوشمند چه تفاوتی با انواع معمولی آن دارد؟

همانطور که می دانید قفل کارتی هوشمند نوع جدیدتری از قفل کارتی می باشد و طبیعتا امکانات بیشتری را به نسبت سایرین به مشتریان خود ارائه می دهد اما مهمترین تفاوت آن امنیت بلاتری است و همچنین دارای آژیر و زنگ هشدار می باشد،دارای یک منبع تغذیه ی مستقل است.به راحتی می توان آن را زمان بندی کرد و به این ترتیب ورود و خروج را کنترل کرد.همچنین در صورت مفقود شدن قطعه ی الکترونیکی این کارت ها به راحتی و بدون هیچ هزینه ای می توانید ان را تهیه کنید.

قفل کارتی هوشمند با شرکت نامرو تجارت

شرکت نامرو تجارت یکی از بهترین شرکت هایی است که تا کنون انواع قفل هتلی اعم از  قفل کارتی هتلی و قفل کارتی هوشمند و همچنین تجهیزات هتلی را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه کرده است.

نامروتجارت بهترین و با کیفیت ترین این محصول را در هر اندازه ای که می خواهید با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور