نرم افزار قفل هتلی

نرم افزار قفل هتلی چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار قفل هتلی :: یکی از مهمترین بخش های مربوط به مبحث قفل کارتی هتلی و قفل های هوشمند نوع برنامه و نرم افزار های مربوط به این قفل ها می باشند به طوری که  می توان به جرئت این موضوع را از حائز اهمیت ترین موضوع این مبحث دانست .

نرم افزار و برنامه های قفل هتلی از این جهت دارای اهمیت می باشند که تمامی کنترل ها و برنامه ریزی ها فقط و فقط توسط آنان صورت می پذیرد  , به این معنا که این نرم افزار است که به کارت ها دستور میدهد و آنان را با توجه به نیاز مجموعه فعال می سازد .

به طور مثال می توانیم بگوییم که :

بتا استفاده از همین نذم افزتر ه و برنامه های هتلی است که می توان به کارت ها و قفل ها زمان بندی داد , به این منظور که کارت مورد نظر در چه روز هایی و کدام در ها را فقط می تواند بگشاید و یا این که کارت مورد نظر به تعداد چند شب فعال باشد و …………..

و با استفاده از همین برنامه ها و نرم افزار های هتلی است که می توان از قفل هتلی گزارش گرفت .

به این منظور که مثلا این در توسط چه کارتی و در چه زمانی گشوده شده است و خیلی از وترد دیگر .

همین مزیت ها و امکانات موجود در قفل کارتی هتلی و نرم افزار های مربوط به آنان باعث شده است که این محصولات تا این حد مورد استقبال و توجه هتلداران و ….. قرلر بگیرند .

شرکت نالمروتجارت پیشتاز با دارا بودن نرمافزار هایی با لاینسس اورجینال خود کمپانی تمامی این موارد را برای شما عزیزان فراهم نموده و این امکان را به شما می دهد که بتوانید با خیال راحت امنیت و آسایش هتل خود را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور