اخبار و مقالات

بعد از نصب قفل دیجیتال با کلیدها چکار کنیم؟

بعد از نصب قفل دیجیتال با کلیدها چکار کنیم؟

بعد از نصب قفل دیجیتال با کلیدها چکار کنیم؟ :: قفل کارتی هتلی نیاز به مراقبت و نگهداری و سرویس دورا ای ویژه ای دارند .

یکی ز مهمترین نکاتی که برای نگهداری و مراقبت قفل های کارتی و قفل های دیجیتال می بایست انجام داد , مراقبت از کلید مکانیکی منحصر به فرد هر یک از قفل ها می باشد .

1 – کلید های موجود برای هر قفل هتلی و یا قفل دیجیتالی کاملا منحصر به فرد و غیر قابل ساخت مجدد بوده , لذا به همین جهت است که در صورت مفقودی این کلید های مکانیکی می بایست کلا توپی قفل را تعویض نمود .

2 – لازم است که در مجموعه های اقامتی حتما حتما شماره اتاق های هر قفل روی کلید یاد داشت شود تا با یک دیگر قاتی نشوند و ما را به دردسر بزرگ دچار نکنند .

حال به این سوال مواجه می شویم که کلید مکانیکی ممکن است کجا و در چه زمانی راه گشای مشکل ما باشد؟

1 – ممکن است گاها افراد به اخطار پایان عمر باطری توجه نکرده و نسبت به تعویض باطری در مدت معین اقدام نکنند و در این صورت باطری قفل تمام شده و دیگر با کارت , اثر انگشت و کد کار نکند .

در این صورت فقط یک راه برای ما باقی می ماند و آن راه چیزی نیست جز استفاده از کلید مکانیکی برای باز گشایی و انچام اصلاحات انجام شده مانند تعویض باطری قفل .

محل باز شدن درب به وسیله کلید روی قفل در نظر گرفته شده است اما معمولا با توجه به کاربرد کم آن و برای زیبایی بیشتر قفل ها این بخش پوشانده می شود.
برای باز کردن قفل با استفاده از کلید لازم است با ابزاری که به هنگام خرید قفل الکترونیکی ، آن را معرفی و طرز استفاده را به شما ارائه می دهیم کاور جای کلید را کنار بزنید و درب را باز نمایید.

خرید و فروش قفل کارتی را از شرکت نامروتجارت بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید