بعد از نصب قفل دیجیتال با کلیدها چکار کنیم؟

بعد از نصب قفل دیجیتال با کلیدها چکار کنیم؟

بعد از نصب قفل دیجیتال با کلیدها چکار کنیم؟

بعد از نصب قفل دیجیتال با کلیدها چکار کنیم؟ :: قفل کارتی هتلی نیاز به مراقبت و نگهداری و سرویس دورا ای ویژه ای دارند .

یکی ز مهمترین نکاتی که برای نگهداری و مراقبت قفل های کارتی و قفل های دیجیتال می بایست انجام داد , مراقبت از کلید مکانیکی منحصر به فرد هر یک از قفل ها می باشد .

1 – کلید های موجود برای هر قفل هتلی و یا قفل دیجیتالی کاملا منحصر به فرد و غیر قابل ساخت مجدد بوده , لذا به همین جهت است که در صورت مفقودی این کلید های مکانیکی می بایست کلا توپی قفل را تعویض نمود .

2 – لازم است که در مجموعه های اقامتی حتما حتما شماره اتاق های هر قفل روی کلید یاد داشت شود تا با یک دیگر قاتی نشوند و ما را به دردسر بزرگ دچار نکنند .

حال به این سوال مواجه می شویم که کلید مکانیکی ممکن است کجا و در چه زمانی راه گشای مشکل ما باشد؟

1 – ممکن است گاها افراد به اخطار پایان عمر باطری توجه نکرده و نسبت به تعویض باطری در مدت معین اقدام نکنند و در این صورت باطری قفل تمام شده و دیگر با کارت , اثر انگشت و کد کار نکند .

در این صورت فقط یک راه برای ما باقی می ماند و آن راه چیزی نیست جز استفاده از کلید مکانیکی برای باز گشایی و انچام اصلاحات انجام شده مانند تعویض باطری قفل .

محل باز شدن درب به وسیله کلید روی قفل در نظر گرفته شده است اما معمولا با توجه به کاربرد کم آن و برای زیبایی بیشتر قفل ها این بخش پوشانده می شود.
برای باز کردن قفل با استفاده از کلید لازم است با ابزاری که به هنگام خرید قفل الکترونیکی ، آن را معرفی و طرز استفاده را به شما ارائه می دهیم کاور جای کلید را کنار بزنید و درب را باز نمایید.

خرید و فروش قفل کارتی را از شرکت نامروتجارت بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور