مهمترین فاکتورهای انتخاب قفل کارتی

مهمترین فاکتورهای انتخاب قفل کارتی

مهمترین فاکتورهای انتخاب قفل کارتی و مزایای استفاده از آن

مهمترین فاکتورهای انتخاب قفل کارتی ::یکی از مهمترین و اساسی تربن فاکتور در انتخاب قفل کارتی هتلی , دارا بودن قابلیت گزارش گیری می باشد. به این منظور که بتوان از قفل تا 1000 رکورد که این قفل در چه زمانی و توسط چه کسی بازگشایی شده است را گزارش گرفت. تمامی قفل های عرضه شده توسط شرکت نامروتجارت پیشتاز دارای این قابلیت بوده و تنها با استفاده از یک کارت گزارشگیری و دستگاه کارتخوان می توان در زمانی بسیار اندک به این گزارش دست پیدا کرد.
این شرکت با دارا بودن سابقه 15 ساله در امور واردات , فروش و خدمات پس از فروش توانسته است به بازار کشور های همسایه همچون : گرجستان , عراق , ارمنستان , کربلا و ……. نیز ورود پیدا کند.

نصب قفل کارتی یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای انتخاب قفل کارتی

نصب قفل کارتی هتلی در اتاق های هتل در کنار تامین امنیت و آسایش برای مسافران، از لحاظ طراحی و ظاهر هم فضای راهروها و درب های ورودی اتاق ها را بسیار شیک و مدرن می کند، که این خود منجر به جذب مشتری بیشتر و جلب رضایت مشتریان هتل میشود .
مزایای استفاده از قفل کارتی هتلی هوشمند:
1. با نصب قفل کارتی هتلی , کارکنان هتل ( پذیرش ) می توانند به راحتی زمان حضور مسافر در هتل را تحت کنترل داشته باشند و اتاق را فقط به تعداد روز های رزرو شده و پرداخت شده فرد در اختیار وی قرار دهند.
2. در صورت مفقود شدن کارت قفل هتلی به راحتی می توان کارت مفقود شده را غیر فعال کرد و یک کارت جدید صادر کرد و دیگر نگران سواستفاده افراد سودجو از کلید مفقودی نبود.
3. مسافران دیگر نیاز به حمل و نقل و مراقبت از کلیدهای دست و پاگیر و دردسر ساز ندارند و فقط یک کارت سبک می توانند درب اتاق خود را باز کنند .
4. هتلداران به راحتی می توانند با نصب قفل هتلی از کارت کارمندان و خدمه با زمان بندی مشخص استفاده کنند و کنترل کاملی روی حضور خدمتکاران در اتاق های هتل داشته باشند , به این شکل که فقط با یک گزارش گیری ساده کاملا مشخص میشود که در چه ساعت و روزی هر خدمتکار در کدام اتاق کار خدمات و نظافت را انجام داده است .
5. حتی در هتل ها می توان روی درب های اتاق های خاصی که پرسنل و کارکنان هتل رفت و آمد می کنند قفل کارتی نصب کرد و به این طریق به صورت کاملا دقیق تردد کارکنان را کنترل کرد.
6. مدیریت هتل با نصب قفل هتلی می تواند در زمان رخ دادن حادثه ای از کارت مخصوص ( کارت مستر ) استفاده کند تا تمامی درب ها را در حالت اضطرار هم زمان باز کند حتی در صورت قفل بودن درب از داخل اتاق . لذا نصب قفل هتلی به ایمنی بیشتر فضای هتل کمک می کند .
لذا به همین دلایل این روزها کمتر هتلداری را می توانیم ببینیم که به خرید قفل کارتی و جایگزینی آن با قفل های کلیدی قدیمی هتل خود فکر نکرده باشد. این روزها نصب قفل های هتلی و هوشمند مانند سالهای قبل فقط جنبه لوکس بودن و زیبایی ندارند و یک ضرورت در صنعت هتلداری به حساب می آید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور