راه کارهای امنیتی در محیط های مسکونی

راه کارهای امنیتی در محیط های مسکونی

راه کارهای امنیتی در محیط های مسکونی

راه کارهای امنیتی در محیط های مسکونی::امنیت از نیازهای اساسی هر جامعه ای به شمار می آید.

امنیت از نیازهای اساسی انسان است که نحوه ی پاسخگویی به آن تاثیر مستقیم در ارضای نیازهای دیگر او .دارد احساس امنیت از جمله عوامل انسانی -محیطی است که می تواند بسزایی نقش رد رضایت مندی انسان ها از فضایی که در آن زندگی می کنند داشته باشد

طبق هرم مازلو امنیت بعد از نیازهای فیزیولوژیک اساسی ترین نیاز بشر می باشد و خانه به عنوان مهمترین عنصر شهری نیز مأمن آسایش جسمی وروانی افراد، باید پیش از سایر فضاها این امنیت را برای انسان فراهم آورد.

امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری توانایی های انسان برای افزایش امنیت محیط زندگی همچوه محیط های مسکونی به طور چشم گیری افزایش پیدا کرده است .

محافطت مبتنی بر دو اصل اساسی زیر است : ایجاد مرزها و حصارهایی در مقابل ورود افراد غیرمجاز و اعمال کنترل از طرف نگهبانان.

ایجاد فرصتهاي نظارت براي اهالی و افراد ساکن در ساختمان از طریق طراحی فضاهاي تعریف شده و مشخص و یـا بـا روش هـاي الکترونیکی و مکانیکی به این منظور که می توان با استفاده از امکانات فیزیکی موجود در بازار همچون درب های ضد سرقت – قفل های ضد سرقت – وجود چشمی های هوشمند بر روی درب – آیفن های تصویری – دوربین های مدار بسته – سیستم های ضد حریق و …………….. نام برد.

همین فاکتور ایجاد امنیت در واحد های مسکونی / اداری / عمومی و …… خود باعث کاهش ارتکاب جرم و جنایات می گردد.

به این دلیل که تاثیر محیط ساخته شده بر روی رفتار انسان از منظر روانشناسی محیط غیر قابل انکار است.

محیط ساخته شده می تواند انسان را به انجام کاری تشویق و یا بازدارد.

درباره ی قفل کارتی چه می دانید؟

در سال هاي اخیر، تغییر ویژگی هاي جمعیتی، اجتماعی و فرهنگی انسان ها تاثیر زیادي در شکل گیري مسکن داشـته اسـت لذا میزان امنیت محیط های مسکونی از منزلی به منزل دیگر متفاوت است.

حتما می دانید که یکی از راه کار های بسیار مهم و اساسی در تامین امنیت استفاده از قفل های هوشمند از قبیل قفل هتلی می باشد.

خرید با کیفیت ترین قفل کارتی هتلی با قیمت مناسب در نامرو تجارت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور