قفل کارتی مشهد

قفل کارتی مشهد

با توسعه و پیشرفت در تولید لوازم الکترونیکی قفل های معمولی به قفل های کارتی الکترونیکی تبدیل شده اند این نوع از قفل ها دارای امنیت بسیار بالایی است. قفل های الکترونیکی دارای مدار پیشرفته ای است که این اجازه را به شما می دهد تا با کارت های مغناطیسی بتوانید قفل را باز کنید این نوع از قفل ها امروزه  در مکان های مختلف کاربرد دارند . انواع قفل های کارتی با فناوری مختلف در جهان تولید می شوند و در هر بار مزیتی به سیستم های مداری آن اضافه می شود تا کار کردن با قفل های کارتی جدید برای کاربران آن آسانتر شود. این قفل ها انواع و اقسام دارد و به طور مثال قفل هتلی ،قفل کارتی استخری ، قفل کارتی آپارتمانی ، قفل کارتی مشهد هتلی ، قفل موبایل کارتی.قیمت قفل کارتی نیز با توجه به نوع آن مشخص می شود.

کاربرد های انواع قفل کارتی (قفل کارتی مشهد هتلی، قفل کارتی استخری) در مکان های مختلف:

قفل های کارتی در هتل ها بیشترین استفاده را دارد با استفاده از این قفل ها می توان دسترسی افراد را برای باز کردن قفل ها کنترل کرد. این امر منجر به امنیت بالا در هتل شده و راحتی و آسوده خاطری مسافران را به دنبال دارد. استفاده از تجهیزات هتلی  پیشرفته این امکان را به هتل داران می دهد تا کارکرد زمانی باز شدن قفل ها را طوری تنظیم کنند تا خدمه و پرسنل هتل فقط در زمان های خاصی بتوانند به اتاق دسترسی داشته باشنند و از طرف دیگر می توان اقدامی کرد تا مسافران فقط تا زمان اتمام وقت رزرو اتاق بتوانند قفل کارتی را باز کنند.

قفل های کارتی استخری این امکان را به شما می دهد تا تا یک قفل مدیریت برای تمام قفل ها را داشته باشید که قادر به  باز کردن تمام قفل ها  باشد همچنین کارت های این قفل ها به صورت دستبند بر روی مچ بسته می شود و نگهداری آن برای ورزشگاران راحت تر است.

نصب قفل کارتی هتلی نیز به طور کامل و با خدمات پس از فروش توسط شرکت نامرو تجارت صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور