بیشترین استفاده ی قفل کارتی در چه مکان هایی می باشد؟

بیشترین استفاده ی قفل کارتی در چه مکان هایی می باشد؟

بیشترین استفاده ی قفل کارتی  در چه مکان هایی می باشد؟

امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری و افزایش علایق مردم به استفاده از علم و فناوری در زندگی خود , قفل کارتی جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره مردم جای پیدا کرده اند اما بیشترین استفاده ی قفل کارتی در چه مکان هایی می باشد؟

یکی از مهم ترین راه های حفظ امنیت در منازل ، سازمان ها ، شرکت ها و هتل ها و به صورت کلی هر مکانی که نیاز به امنیت بیشتر دارد ، کنترل تردد افراد و محدود کردن دسترسی افراد به محل مورد نظر است لذا به این دلیل است که درب های ورودی و قفل های نصب شده روی این درب ها اولین گزینه کنترل عبور و مرور و افزایش امنیت در این مکان ها به شمار میروند .

قفل های کارتی در هتل ها بیشترین استفاده را دارد به همبن دلیل است که نام دیگر قفل های کارتی قفل هتلی می باشد.  با استفاده از این قفل ها می توان دسترسی افراد را برای باز کردن قفل ها کنترل کرد به این منظور که متوجه شد که چه کسی و در چه زمانی کدام قفل را باز و بسته نموده است  به عبارت دیگر قفل های کارتی و یا قفل های هتلی دارای قابلیت گزارش گیری می باشند .

این امر منجر به امنیت بالا در هتل شده و راحتی و آسوده خاطری مسافران را به دنبال دارد. استفاده از قفل کارتی هتلی  پیشرفته این امکان را به هتل داران می دهد تا کارکرد زمانی باز شدن قفل ها را طوری تنظیم کنند تا خدمه و پرسنل هتل فقط در زمان های خاصی بتوانند به اتاق دسترسی داشته باشنند و از طرف دیگر می توان اقدامی کرد تا مسافران فقط تا زمان اتمام وقت رزرو اتاق بتوانند قفل کارتی را باز کنند و این امر خود عاملی است بر جلوگیری از سواستفاده مالی مهمان.

برای تهیه ی انواع قفل ها می توانید از  نامرو تجارت کمک بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور