در هنگام خرید قفل کارتی هتلی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید قفل کارتی هتلی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید قفل کارتی هتلی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در هنگام خرید قفل کارتی هتلی به چه نکاتی باید توجه کرد؟:: انتخاب و بررسی شرکت  ها  برای تهیه و خرید تجهیزات هتلی مخصوصا تجهیزاتی که نیاز به خدمات و سرویس دوره ای هستند یکی از مهمترین مراحل تجهیز و به روز رسانی هتل ها و مراکر اقامتی به شمار می روند .

از این رو به نکاتی که باید در این انتخاب و بررسی به آن ها دقت نمود به اختصار اشاره می کنیم :

یکی از مهمترین و اساسی ترین نکاتی که در هنگام خرید قفل کارتی باید به آن توجه نمود رزومه و سابقه کاری شرکت مذکور می باشد , زیرا این رزومه می تواند خود تضمینی باشد بر انتخاب درست.

حال در این شرایط بعضی از شرکت های موجود در بازار که اقدام به فروش و و ارائه خدمات پس از فروش قفل هتلی و تجهیزات هتلی می تمایند در رزومه خود رعایت اخلاق حرفه ای را نمی کنند و به رزومه کاری خود را دستکاری می کنند . به همین دلیل است که رزومه شرکت های ارائه دهنده تجهیزات هتلی و قفل های کارتی می بایست قابل استعلام باشند .

نکته دیگری که بسیار در این انتخاب باید مورد بررسی و توجه قرار گیرد نوع ارائه و زمان خدمات پس از فروش می باشند زیرا تجهیزات هتلی مخصوصا قفل های کارتی نیاز به سرویس دوره ای و خدمات پس از فروش به موقع و سریع نیاز دارند .

با توجه با این موارد ذکر شده می توان با صراحت اعلام کرد که شرکت نامروتجارت پیشتاز با بیش از 15 سال سابقه و رزومه قابل استعلام ( بیش از 250 هتل و مراکز اقامتی در ایران و کشور های همسایه ) برجسته ترین و بهترین شرکت در ارائه , فروش و خدمات پس از فروش انواع قفل های کارتی و تجهیزان هتلی به شمار می رود .

شایان ذکر است که قفل های کارتی ارائه شده توسط این شرکت دارای 2 سال گارانتی بدوه هیچ گونه قید و شرط بوده و تمامی این قفل های کارتی دارای 10 سال خدمات پس از فروش طلایی می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور