طراحی و دکوراسیون داخلی لابی هتل

طراحی و دکوراسیون داخلی لابی هتل

طراحی و دکوراسیون داخلی لابی هتل به چه صورت می باشد

طراحی و دکوراسیون داخلی لابی هتل ::یکی از مهم ترین مبحث هایی که در زمینه طراحی داخلی هتلی بسیار بسیار حائز اهمیت است این مبحث می باشد که چگونه با استفاده از یک طرح و دکوراسیون  خاص می توان محیط هتل را برای مسافران که هر کدام دارای علایق خاص و منحصر به فرد خود هستند , تبدیل به یک محیط آرام و دل نشین و مقبول کنند.

در تمامی قدم هایی که برای طراحی و تجهیز یک مجتمع اقامتی مثل هتل بر می داریم باید فاکتور آرامش و رفاه ساکنین و مهمانان هتل را حتما حتما مد نظر داشته باشیم .

مهمترین و اولین بخشی که باید در تجهیز و طراحی هتل به آن توجه کرد , طراحی و تجهیز لابی و یا ورودی هتل و مهمتر از همه تجهیزات هتلی می باشد .

شایان ذکر است که به این نکته توجه کنیم که زیبایی لابی و یا همان ورودی هتل تاثیر بسیار بسیار زیادی در جلب نظر مثبت مشتری و جذب وی دارد و در خیلی از مواقع باعث تبدیل مشتری به مشتری وفادار و ثابت می گردد .

بسیاری از افرار هستند که با دیدن لابی هتل تصمیم به اقامت و یا عدم اقامت در هتل را می گیرند .

نکته ای مهم که باید در هنگام طراحی داخلی هتل به خصوص و طراحی لابی هتل به  آن دقت کنید این است که یک مسافر زمانی که به هتل می آید نمی خواهد با همان فضای روزمرگی منزل خود روبرو شود و باید سعی کنید در عین حال اینکه تمام تلاش خود را در جهت بالا بردن آرامش مسافرین انجام می دهید

مبحث دکوراسیون داخلی هتل همزمان که باید مدرن و پیشرفته باشد در کنار آن و به موازتش باید دارای ترکیبی آرامش بخش و منطبق با علم فنگ شویی انجام شود.

در ضمن به این نکته توجه کنید که هر چه این محیط آرام تر و زیباتر باشد, دلالت بیشتری بر مهمان نوازی شما خواهد داشت.

درباره ی قفل کارتی و قفل هتلی چه می دانید؟

برای تهیه ی هر گونه قفل مخصوص هتل ها اعم از قفل های هوشمند می توانید از نامروتجارت کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور