سیستم حریم خصوصی در قفل دیجیتال به چه معنا می باشد؟

سیستم حریم خصوصی در قفل دیجیتال به چه معنا می باشد؟

سیستم حریم خصوصی در قفل دیجیتال به چه معنا می باشد؟

سیستم حریم خصوصی در قفل دیجیتال به چه معنا می باشد؟:: یکی از اصطلاحاتی که در زمینه قفل کارتی هتلی و قفل های دیجیتال زیاد به گوش می خورد اصطلاح حفظ حریم خصوصی می باشد که حال می خواهیم به اختصار به توضیح و تفصیل این موضوع بپردازیم .

در ابتدا و پیش از هر چیز به برررسی خود کلمه حریم خصوصی و لزوم حفظ و سیانت از آن مبی پردازیم  .

 حریم خصوصی چیست؟

محدوده‌ای از عقاید، احساسات، رفتارها و ویژگی‌های هر عضو خانواده  که برای دیگر اعضا آشکار نباشد یا علی‌رغم آشکار بودن، از  افشای آن راضی نباشد و  در مقابل ورود و نظارت دیگر اعضا واکنش نشان ‌دهد , حریم خصوصی  تلقی می‌گردد؛ مانند حریم خلوت، حریم اطلاعات، حریم جنسی، حریم ارتباطات و حریم شخصیت.

در مورد حق احترام به حریم خصوصی و خانواده اعلامیه جهانی بیان شده است که “هیچ کس نباید به دخالت خودسرانه به حریم خصوصی ، خانواده، خانه یا مکاتباتش بپردازد ” و “این خانواده، گروه اساسی است

قفل های دیجیتال از جمله قفل کارتی و یا همان هتلی , قفل های دیجیتال کدی , قفل های دیجیتال اثر انگشتی و یا قفل کمدی با حالات ترکیبی دارای سیستم امنیتی پیشرفته ای می باشند که به همین سبب باعث ایجاد امنیت در محل کسب و کار و زندگی افراد می گردند  .

یکی از این سیستم های امنیتی , سیستم حفظ حریم خصوصی افراد نام دارد .

با فعال شدن این سیستم در قفل دیجیتال از داخل اتاق , دیگر کسی امکان و حق ورود به آن اتاق را نخواهد داشت .

با فعال کردن این سیسیم به راحتی می توانید از هر ورود و خروج غیر مجازی از محل مورد نظرتان مطلع گردید .

با این سیستم و با استفاده از امکانات ذکر شده می توانید دسترسی دیگران را به محل مورد نظر خودتان محدود و کنترل نمایید به این صورت که حتی با در دست داشتن کارت و یا رمز دسترسی آنان به قفل محدود شده باشد .

نامرو تجارت ، عرضه کننده ی انواع قفل هتلی با کیفیت و قیمت مناسب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور