راه حل نگرانی های امنیتی هتل ها

راه حل نگرانی های امنیتی هتل ها

راه حل نگرانی های امنیتی هتل ها

راه حل نگرانی های امنیتی هتل ها :: افراد در سفرهای کاری و تفریحی خود ترجیح می دهند در هتل هایی اقامت کنند که از نظر امنیت نگرانی نداشته باشند ،

حضور تعداد زیادی از مردم از اغشار و کشور های مختلف در یک هتل یکی از دلایل اصلی است که آن را آسیب پذیر می سازد  که با بررسی دقیق هنگام پذیرش می توان از خطرات این گزینه کاهید.

در مراحل بعدی خطراتی همچون:

سرقت از اتاق ها , حریق و آتش سوزی و ……. عواملی هستند که می توانند امنیت هتل را به خطر بیاندازند.

با روی کار آمدن تکنولوژی های جدید و  تجهیزاتی مانند قفل هتلی دوربین های مدار بسته و سایر تجهیزات هوشمند ، ایمنی و امنیت را می توان برای هتل ها و مراکز اقامتی به ارمغان آورد که مختصرا به شرح ذیل توضیحاتی تقدیم حضورتان می گردد:

قفل کارتی هتلی:

داشتن قابلیت کنترل عبور و مرور یکی از قابلیت های بسیار بسیار مهم خرید قفل کارتی هتلی می باشند.

از دیگر ویژگی های بسیار بسیار مهم این محصول امکان باطل کردن کارت در صورت مفقود شدن می باشد که این امر باعث حذف سوء استفاده افراد سودجو می گردد.

سیستم اعلام حریق:

که با وقوع آتش سوزی در محل ، سیستم شروع به هشدار دادن می کند و باعث می شود که هرچه سریع تر نسبت به این خطر آگاه شویم و سریعا در صدد برطرف کردن مشکل برآییم.

دوربین مدار بسته:

این فناوری باعث می شود که کنترل در تمامی نقاط هتل به حده اکثر برسد و بتوان کنترل آنلاین بر تمام نقاط و محل های هتل را دارا شد.

گاوصندوق هتلی:

وجود یک گاوصندوق با رمز انحصاری در هر اتاق جهت استفاده مهمان و قرار دادن اشیاء قیمتی خود در آن یکی از عوامل افزایش امنیت در هتل برای مهمان می باشد.

توصیه می شود مهمانان نیز نکات امنیتی ارائه شده توسط پرسنل هتل را رعایت نموده و زمینه را برای بروز برخی اتفاقات ناگوار فراهم نکنند .

نامروتجارت عرضه کننده ی با کیفیت ترین قفل های هوشمند آپارتمانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور