قفل کارتی با کیفیت

قفل کارتی با کیفیت چه قفلی می باشد؟

قفل کارتی با کیفیت ::یکی از مهم ترین راه های حفظ امنیت در منازل ، سازمان ها ، شرکت ها و هتل ها و به صورت کلی هر مکانی که نیاز به امنیت بیشتر و کنترل عبور و مرور دارد قفل هتلی (کارتی) می باشد.

لذا امروزه افراد و بنگاه های اقتصادی بی شماری شروع به ارائه خدمات و فروش این قفل کارتی هتلی کرده اند که اغلب فقط واسطه بوده و خود این اجناس را از جای دیگری تهیه می نمایند .

که این امر خود عاملی است بر برهم زدن تعادل بازار . زیرا این افراد به ناچار مجبورند این محصول را از افراد دیگری تهیه نمایند و خب برای سود بیشتر باید مبلغی به مبلغ واقعی این محصول اضافه کنند.

گاها این تفاوت باعث از بین رفتن اعتماد مشتری نسبت به این محصولات می گردد.

از دیگر مشکلات این صنعت و ارائه شدن این محصول توسط افراد و مراکز غیر مجرب , می اوان به عدم امکان ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب اشاره کرد .

زیرا مهم تر از بحث خرید قفل کارتی , بحث ارائه خدمات پس از فروش و سرویس دوره ای محصول می باشد.

که در صورت عدم ارائه این خدمات توسط افراد و سازمان های معتبر این موضوع نیز سبب عدم رضایت مشتری می گردد.

به همین دلیل اگر به فکر تهیه این محصول برای ایجاد امنیت بیشتر در محیط خود مثل هتل , شرکت , منازل مسکونی و ….. گرددیه اید به شما عزیزان اکیدا توصیه می کنیم که حتما این محصولات را از مراکز و شرکت های معتبر تهیه فرمایید و قفل از خرید حتما حتما رزومه و مشخصات شرکت را به صورت دقیق چک بفرمایید تا در آینده پشیمان نگردید و بتوانید از امکانات این محصول به درستی بهرهمند گردید.

امروزه تعداد بسیار محدودی مرکز معنتبر برای ارائه این محصول در ایزان وجود دارند که می توان از شرکت نامروتجارت پیشتاز با 14 سال سابقه از معتبرترین این مراکز یاد برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور