روابط عمومی در هتل

روابط عمومی در هتل چگونه است؟

روابط عمومی در هتل  نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند ، درست مثل جاهای دیگر .

باید درست فکر کرد ، روابط عمومی در جایی مثل هتل دقیقاً با شکل‌گیری احساسات و درک آدم‌ها سر و کار دارد.

مشتری امروزی به گفتگو ، برقراری ارتباط ، تاثیر متقابل و در نهایت ارتباط صادقانه جواب می‌دهد و در وی تاثیر مثبت به سزایی ایجاد می کند . هم اکنون هر صنعت و تجارتی , از هر شاخه‌ای حتی هتلداری , نیازمند برپایی کمپین‌ های بازاریابی پیشرو است.

شما می‌بینید که روابط عمومی در همه ‌ی این کمپین‌ های تبلیغاتی و بازاریابی نقش اساسی دارد چرا که اینجا صحبت از طیف گسترده‌ای از مخاطبان است که بی هدف این سو و آن سو می روند و باید برای جذب آتها تلاش کرد.

با توجه به این که بسیاری از مردم هنوز با تبلیغات رسانه‌ای بخصوص تلویزیونی ارتباط برقرار می‌کنند می‌توان گفت این نوع تبلیغات هنوز اولویت دارد و یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین موارد بهبود این روابط و جذب مشتری است .

عبارت  Public Relations  یا روابط عمومی ، به فعالیتها و مفاهیمی گفته می شود كه به منظور ایجاد تفاهم و جلب و جذب مشتریان و مراجعین بیشتری به هتل به عمل می آید . پیداست كه مردم خواستار خوشنامان و نیكوشهرت ها هستند و هتل ها و رستوران هایی كه در اندیشه آینده خود باشند در نخستین گام باید بكوشند كه نام نیك و آوازه بلند خود را منتشر سازند و با برقراری روابط تفاهم و جلب رضایت مردم دراین كار پیش قدم گردند  .

لذا برای تحقق این موضوع فقط به اشاره چند نکته بسنده می کنیم :

شایان ذکر است که رعایت این نکات می تواند به بهبود فرایند کاری شما کمک به سزایی کند

برگزاری كنفرانسهای مطبوعاتی سالیانه یا فصلی

بر قراری ارتباط با سردبیران، خبرنگاران، گزارشگران روزنامه ها و نشریه ها طرح دوستی و آشنایی

برگزاری نمایشگاههای هنری برای خانواده و بستگان سهامداران هتل

برگزاری دوره های آموزشی درمواردی نظیر آشپزی ،خانه داری ، تهیه دسر و غیره

به طور خلاصه می توان گفت هر نوع فعالیت سازنده و مؤثری كه در جهت شهرت یابی و تحكیم موقعیت هتل انجام شود و موقعیت هتل را بهبود می بخشد

درباره ی قفل کارتی  و قفل کارتی هتلی چه می دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور