دلایل استفاده از قفل کارتی هتلی

دلایل استفاده از قفل کارتی هتلی

دلایل استفاده از قفل کارتی هتلی چیست؟

دلایل استفاده از قفل کارتی هتلی ::قفل های کارتی هتلی در هتل ها نه تهنا باعث ایجاد امنیت و آسایش بیشتر برای مسافران می گردد بلکه به خاطر زیبایی و مدرن بودن باعث جلب رضایت مشتری و جذب مشتری می گردد.

یکی از مهمترین و اساسی تربن فاکتور در انتخاب قفل کارتی هتلی , دارا بودن قابلیت گزارش گیری می باشد.

به این منظور که بتوان از قفل تا 1000 رکورد گزارش گرفت به این منظور که این قفل در چه زمانی و توسط چه کسی بازگشایی شده است.

تمامی قفل های عرضه شده توسط شرکت نامروتجارت پیشتاز دارای این قابلیت بوده و تنها با استفاده از یک کارت گزارشگیری و دستگاه کارتخوان می توان در زمانی بسیار اندک به این گزارش دست پیدا کرد.

این خاصیت گزارش گیری باعث می شود که امنیت هتل بسیار بالا رود و یکی از دلایل خیلی خیلی مهم در ارتباط با تهیه قفل کارتی همین خاصیت می باشد که باعث می گردد که متوجه شئیم چه کسی و در چه زمانی درب اتاق را باز نموده است.

از این خاصیت بسیار مهم قفل می توان نه تنها در اتاق های مهمان استفاده برد بلکه همچنین می توان در اتاق های مهم و حساس هتل که پرسنل در آنجا رفت و آمد دارند مثل انبار استفاده کرد و ورود و خروج پرسنل به آنجا را کنترل نمود.

از دیگر مزایای قفل هتلی می توان به امنیت بالای آن اشاره نمود زیرا که در صورت مفقودی کارت به راحتی می توان آن را باطل نموده و کارت جدید صادر کرد و دیگر نگران سوء استفاده افراد از کارت مفقودی نبود.

از دیگر مزایا و دلایل استفاده از قفل کارتی در هتل ها می توان به توانایی صدور کارت با محدودیت روزانه اشاره کرد که با توجه به این مزایا امکان شارژ کارت اتاق به تعداد روز های رزرو و پرداخت شده توسط مهمان اشاره نمود.

شرکت بازرگانی نامرو تجارت پیشتاز تنها واحد رسمي با 15 سال سابقه در زمینه واردات, فروش و خدمات پس از فروش انواع تجهیزات هتلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور