امن ترین تجهیزات هتلی

امن ترین تجهیزات هتلی::هتل ها دارای تجهیزات متعدد در زمینه های مختلفی می باشند .

حال می خواهیم به اختصار به مواردی بپردازیم که باعث ایجاد امنیت بیشتر در هتل و برای مهمانان عزیز می گردد .

قفل کارتی هتلی :

یکی از مهم ترین راه های حفظ امنیت در منازل ، سازمان ها ، شرکت ها و هتل ها و به صورت کلی هر مکانی که نیاز به امنیت بیشتر دارد ، کنترل تردد افراد و محدود کردن دسترسی افراد به محل مورد نظر است و مشخصا درب های ورودی و قفل های نصب شده روی این درب ها اولین گزینه کنترل عبور و مرور و افزایش امنیت در این مکان ها می باشند .

امن ترین تجهیزات هتلی

مزایای استفاده از قفل کارتی هتلی هوشمند به عنوان یکی از امن ترین تجهیزات هتلی:

  1. با نصب قفل کارتی هتلی , کارکنان هتل ( پذیرش ) می توانند به راحتی زمان حضور مسافر در هتل را تحت کنترل داشته باشند و اتاق را فقط به تعداد روز های رزرو شده و پرداخت شده فرد در اختیار وی قرار دهند.
  2. در صورت مفقود شدن کارت قفل هتلی به راحتی می توان کارت مفقود شده را غیر فعال کرد و یک کارت جدید صادر کرد و دیگر نگران سواستفاده افراد سودجو از کلید مفقودی نبود.
  3. مسافران دیگر نیاز به حمل و نقل و مراقبت از کلیدهای دست و پاگیر و دردسر ساز ندارند و فقط یک کارت سبک می توانند درب اتاق خود را باز کنند .
  4. هتلداران به راحتی می توانند با نصب قفل هتلی از کارت کارمندان و خدمه با زمان بندی مشخص استفاده کنند و کنترل کاملی روی حضور خدمتکاران در اتاق های هتل داشته باشند , به این شکل که فقط با یک گزارش گیری ساده کاملا مشخص میشود که در چه ساعت و روزی هر خدمتکار در کدام اتاق کار خدمات و نظافت را انجام داده است .
  5. حتی در هتل ها می توان روی درب های اتاق های خاصی که پرسنل و کارکنان هتل رفت و آمد می کنند قفل کارتی نصب کرد و به این طریق به صورت کاملا دقیق تردد کارکنان را کنترل کرد.
  6. مدیریت هتل با نصب قفل هتلی می تواند در زمان رخ دادن حادثه ای از کارت مخصوص ( کارت مستر ) استفاده کند تا تمامی درب ها را در حالت اضطرار هم زمان باز کند حتی در صورت قفل بودن درب از داخل اتاق . لذا نصب قفل هتلی به ایمنی بیشتر فضای هتل کمک می کند .

گاوصندوق هتلی :

قابلیتها و امکانات این گاوصندوق های مدرن باعث شده تا محصولی کارامد و پرفروش جهت مصارف هتلی و آپارتمانی  باشد . امکان پیچ شدن به دیوار یا زمین ، قابلیت رمز دهی ، سیستم امنیتی بالا ، آلارم هشدار اتمام باطری ، کلید اضطراری ، وزن کم ولی ایمن و طراحی زیبا و مدرن و خیلی امکانات دیگر از قابلیتهای بارز این محصول بشمار میرود. در صورت ورود رمز اشتباه توسط افراد غیر مجاز سیستم به مدت 5 دقیقه رمز نمی پذیرد .

 نامرو تجارت یکی از معتبرترین شرکت ها برای ارائه ی انواع قفل های هتلی و هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور