آیا قفل دیجیتال بر روی تمامی درب ها نصب می شود؟

آیا قفل دیجیتال بر روی تمامی درب ها نصب می شود؟

آیا قفل دیجیتال بر روی تمامی درب ها نصب می شود؟

قـفل دیجیتال محصولی است کـه بـر روی انواع درب های ورودی ساختمان به منظور دسترسی سریع و آسان به قـفل ، افزایش امنیت ، زیبایـی و قفل کردن درب نصب می گردد و با سیستم های متنوع امنیتی که در آن بکار رفته آرامش و امنیت هر چه بیشتر را برای کاربر به ارمغان می آورد. آیا قفل دیجیتال بر روی تمامی درب ها نصب می شود؟

لذا امروزه جهت بازکردن انواع درب ها ، از قفل های هوشمند استفاده می شود . ( قفل کارتی )

در واقع قفل های مکانیکی جای خود را به قفل هایی با ظاهر متفاوت و مکانیزم الکترونیکی ( قفل الکترونیکی و دیجیتال ) داده اند . به بیان دیگر می توان قفل الکترونیکی را سیستمی دانست که بر پایه یکی از مکانیزم های شناسایی رمزی ،  کارت های مغناطیسی RFID ، تگ ،  اثرانگشت و یا مگنت ، درب منازل را باز و بسته می نماید.

قفل های دیجیتالی ( قفل کارتی هتلی ) قابلیت نصب بر روی تمامی درب های ضد سرقت ساخت کشورهای مختلف اعم از چینی ، ترک ، ایرانی و درب های چوبی ، فلزی و شیشه سکوریتی را دارا می باشند .

به شرطی که دارای ویژگی های ذیل باشد :

– ضخامت درب باید بالای 3.5cm باشد .

– بائو ( فاصله لبه درب تا شروع نقش و نگار ) درب باید حداقل 12cm باشد .

نصب هر قفل الکترونیکی به صورت میانگین بین 2 الی 3 ساعت طول می کشد . برای داشتن وارانتی تعویض و گارانتی خدمات باید افراد مجرب زیر نظر شرکت ، قفل دیجیتال خریداری شده را نصب کنند .

هـزیـنه نـصـب هـر درب بعد از بـازدیـد و بررسی میزان  سخـتـی کـار مشـخص می شود به این معنا که این هزینه بستگی به نوع درب و مدل قفل نصب شده دارد .

نامرو تجارت به عنوان اولین ها و برترین های وارد کننده ی انواع قفل هتلی با کمترین هزینه ی ممکن بهترین و با کیفیت ترین قفل های هوشمند را در اختیار شما می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با مشاور